Het indelen van je krachttraining

Het indelen van je krachttraining

In veel marketing strategieën staat de kwaliteit van het product centraal. Dit is in de trainingsleer niet anders. Het indelen van je trainingjaar hebben we al een keer besproken. Nu gaan we op micro nivo eens kijken naar een voorbeeld van krachttraining voor Squash. Je wilt in een juiste volgorde de benodigde prikkels kunnen geven die je lichaam triggeren om beter te worden. Kwaliteit dus.

Het indelen van je krachttraining

Je begint je sessie met voldoende tijd in je agenda. Een dergelijk programma kan wel even duren, vooral omdat veel aspecten voor jou er in zijn verwerkt. Uiteraard start je met een dynamic warm up. Evt. aangevuld met foamroling. Uit de functional movement screen zijn een paar corrigerende oefeningen gekomen die je aan het begin van je krachttraining zijn geplaatst.

Hierna doe je enkele core stability oefeningen. Nu is je lijf optimaal voorbereid om de verschillende blokken goed te kunnen verteren.
In het voorbeeld is gekozen om gebruik te maken van de swissbal, losse halters, multistation,
medicienbal en een aantal sprongen. Aan het einde wordt er nog een ball pick up of evt. ghoasting blok gedaan om het geheel specifiek toe te passen. Je heb zo een uitgebreidecomplexe krachttraining die er op gericht is om jou lijf optimaal te laten bewegen en meer In balans te brengen.

Succes met bewegen

Jan Willem Koopman @RCSteenwijk

cialis geweldige seks Kun je een zaadlozingviagra erectiepillen-bestellen.net check deze link hier nu zonder-recept-online.net

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Plaats nu als eerste je reactie.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te kunnen laten.

Nog geen account?

Word nu abonnee van SquashLife MagazineSquashLife Magazine

SquashLife Magazine

SquashLife Magazine

SquashLife Magazine

In elke editie: (Inter)nationale topspelers, TMG-Jeugdtopper, de 11 stellingen met, achtergronden, columns en meer!