Wall drill & sprints a Wake up call

Terwijl we nog wat kunnen nagenieten van een fijne zomer  zijn de voorbereidingen op de diverse competities en toernooien al weer een tijdje bezig. Het kan lastig zijn om je weer helemaal wedstrijdfit te krijgen.
Om je lijf weer wakker te schudden en ervoor te zorgen dat het meewerkt kan je kiezen voor een serie wall drills. Deze drills hebben hun oorsprong in de atletiek liggen.
Er zijn diverse manieren om een walldrill te doen. Je let daarbij altijd op het lichaamszwaarte punt, de hoeken van je heup, enkel en knie gewricht en een pre activiatie aanspanning van het totale lijf inclusief je romp . Wat er volgt is een fasttwist, een snelle wissel van je benen.  Je moet dan niet van houding veranderen. Je lijf blijft strak, alleen je benen bewegen. Probeer even snel naar beneden als opwaarts te bewegen en de hoeken van je heup,knie en enkel te behouden.
Als voorbeeld hierbij een filmpje van een Linear wall drill.

Oefening:
Sets:  met  1 , dubbele  of triple swistches van 10 herhalingen per set.
Aangevuld met eenbenige squats en starts tot 10m. (zie foto Line Hansen en Cameron Pilley)

Jan Willem Koopman

cialis geweldige seks Kun je een zaadlozingviagra erectiepillen-bestellen.net check deze link hier nu zonder-recept-online.net

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Plaats nu als eerste je reactie.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te kunnen laten.

Nog geen account?

Word nu abonnee van SquashLife MagazineSquashLife Magazine

SquashLife Magazine

SquashLife Magazine

SquashLife Magazine

In elke editie: (Inter)nationale topspelers, TMG-Jeugdtopper, de 11 stellingen met, achtergronden, columns en meer!